پنل اس ام اس مخابرات چیست ؟

پنل اس ام اس مخابرات چیست ؟

اگر قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی و گسترش کسب و کارتان به وسیله پیامک و ابزار های تبلیغات پیامکی را دارید احتمالا به ذهن تان رسیده است تا پنل اس ام اس را مستقیما از مخابرات خریداری کنید .

اما در خصوص پنل اس ام اس مخابرات باید نکاتی را بدانید که در این مقاله به طور کامل آنها را شرح خواهیم داد.

مزایا و معایب پنل اس ام اس مخابرات

محدودیت ارسال در پنل اس ام اس مخابرات

مخابرات و اپراتور های پیامکی , تنها قرارداد هایی با شرکت های بزرگ ارسال پیامک در خصوص ارسال کلان پیامک ( مثلا 50 میلیون پیامک در سال ) امضا می کنند و پیامک را به آنها می فروشند . بنابر این شما در صورتی که قصد همکاری مستقیم با اپراتور های اس ام اس و دریافت پنل پیامک مخابرات را داشته باشید محدودیت در تعداد ارسال دارید.

همچنین شما باید یک شرکت حقوقی باشید و طی کردن این روند نیز بسیار زمانبر است . در صورتی که شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط دارید استفاده کردن به پنل اس ام اس مخابرات و ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل پیامک مخابرات اشتباه است .

در صورتی که شما قصد ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی را دارید و زمان برایتان مهم است می توانید ارسال پیامک هایتان را به یکتاپیامک بسپارید و ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی را به سرعت انجام دهید.

امکان خرید پنل اس ام اس مخابرات برای افراد حقیقی وجود ندارد

جالب است بدانید افراد حقیقی امکان تهیه و استفاده از پنل پیامکی مخابرات را ندارند و اپراتور های پیامکی تنها با شرکت های بزرگ سامانه پیامکی قرارداد منقعد می کنند.

بنابر این در صورتی که شما قصد ارسال پیامک را دارید و بهترین کار استفاده از پنل اس ام اس می باشد .

برای خرید پنل اس ام اس با کمترین تعرفه و بیشترین امکانات توضیحات پنل اس ام اس یکتاپیامک را بخوانید.

بهترین پنل اس ام اس

مزایای خرید پنل پیامک , تبلیغات با کمترین تعرفه

مهم ترین مزیت پنل اس ام اس و خرید پنل پیامک روند سریع ثبت نام و فعالسازی آن است که در کمتر از 10 دقیقه صورت می گیرد . همچنین با پنل اس ام اس افراد حقیقی هم می توانند پیامک تبلیغاتی ارسال کنند و از مزایای تبلیغات پیامکی بهره مند شوند.

همچنین پنل پیامکی یکتاپیامک جامع ترین بانک شماره شامل بانک شماره شهر و استان , بانک شماره مشاغل , بانک شماره منطقه ای , ارسال موقعیت لحظه ای ( LBS , BTS ) را در اختیار شما قرار می دهد.

با پنل اس ام اس یکتاپیامک امکان ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه را دارید و می توانید از امکانات پیشرفته نظیر مسابقه , نظرسنجی , تبریک و اخطار و یادآوری اقساط و … استفاده کنید.

کاربرد پنل اس ام اس یکتاپیامک

تهیه و ثبت نام پنل های پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس یکتاپیامک مزایای بسیاری دارد که چند مورد از مزایای پنل اس ام اس در زیر قرار داده شده است :

  • امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه
  • امکان اتصال پنل اس ام اس به وب سایت و ارسال کد ورود
  • امکان ارسال پیامک تکی
  • ارسال پیامک به مشتریان
  • ارسال پیامک به بانک شماره
  • ارسال اس ام اس منطقه ای

با داشتن یک پنل پیامکی مناسب تمام محدودیت هارا فراموش کنید . یکتاپیامک به شما این امکان را می دهد تا پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود را در سریع ترین زمان از تمام اپراتور های پیامکی نظیر ( 1000 , 2000 , 3000 , 5000 , 9000 ) ارسال نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پنل اس ام اس و پیامک تبلیغاتی می توانید با شماره 91300852-021 تماس بگیرید .

همچنین خوشحال می شویم نظرات خودتان را در رابطه با ارسال پیامک تبلیغاتی و پنل اس ام اس برای ما و افراد علاقه مند به اس ام اس مارکتینگ و تبلیغات پیامکی ارسال کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *