پنل پیامکی چیست ؟

پنل پیامکی چیست ؟

پنل پیامک یا پنل اس ام اس ابزاری مناسب و جامع برای جذب , حفظ و تعامل با مشتریان و مشترکین شماست . پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که برای استفاده از آن نیاز به هیچ سخت افزار یا نرم افزار خاصی ندارید و با گوشی موبایل هم قابل انجام است . با پنل پیامکی می توانید به اهداف زیر دست بیابید:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری جدید
  • ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان
  • ارسال پیامک های پیشنهاد ویژه برای مشتریان فعلی جهت خرید بیشتر
  • یادآوری اقساط , کلاس ها , جلسات , پرداخت ها و …

پنل اس ام اس یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان تان و همچنین جذب مشتریان جدید است . طبق آمار بیش از 98 درصد از پیامک های ارسال شده خوانده می شود در حالی که این آمار برای ایمیل و یا پیام هایی که در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک بسیار بسیار ناچیز است .

پنل پیامکی

همچنین در ایران تلفن همراه مخاطبین بسیار زیادی دارد . مطابق با آمار سازمان تنظیم مقررات رادیویی :

تعداد مشترکان تلفن همراه در در پاییز 1401 از 145 میلیون نفر عبور کرده است

سازمان تنظیم مقررات رادیویی – پاییز 1401

مزایای بازاریابی پیامک

پنل پیامکی

بازاریابی پیامکی مزایای بسیار زیادی در خصوص بازاریابی با روش های دیگر دارد اما تعداد محدودی از این مزایا را در زیر بیان میکنیم:

  • نرخ باز شدن پیامک ها 98 درصد است .
  • به کمک بانک شماره های جامع می توان به صورت هدفمند پیامک ارسال کرد و یک طیف خاص از جامع را در برگرفت
  • از اس ام اس می توان برای تبلیغ یا اطلاع رسانی جلسات و یا محصولات جدید استفاده کرد.
  • میانگین زمان پاسخگویی به پیامک ها 90 ثانیه است .

کاربرد پنل اس ام اس

  • ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارسال پیامک برای یادآوری اقساط , جلسات و …
  • ارسال اس ام اس اطلاعات سفارش مشتری
  • ارسال پیامک کدهای تخفیف و فروش های ویژه
  • اطلاع رسانی پیامکی به کاربران
  • ساخت باشگاه مشتریان و اطلاع رسانی به مشتریان
  • اتصال پنل اس ام اس به وب سایت
  • ارسال کد های اعتبارسنجی و تایید یکبار مصرف و …

امکانات بانک شماره پنل پیامکی

پنل پیامکی یکتاپیامک برای جذب مشتریان جدید بانک شماره جامع را در اختیار شما قرار می دهد . به کمک این بانک شماره می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

ارسال پیامک منطقه ای

پنل اس ام اس یکتاپیامک به شما این امکان را می دهد تا به صورت منطقه ای پیامک های خود را ارسال کنید .

به عنوان مثال شما یک رستوران در یک منطقه خاص در تهران دارید . با کمک پنل اس ام اس و قابلیت ارسال منطقه ای می توانید افرادی که در محدوده رستوران شما هستند را شناسایی و برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید .

آخر هفته با یک غذای خوب میچسبه , رستوران {اسم رستوران} با انواع غذا های ایرانی و خوشمزه آخر هفته ات رو میسازه!

آدرس ما : {آدرس رستوران }

نمونه پیامک برای جذب مشتری – ارسال منطقه ای پیامک

ارسال بر اساس مشاغل

یکی از مهم ترین امکانات پنل اس ام اس ارسال پیامک بر اساس مشاغل است . با قابلیت ارسال مشاغل در پنل پیامک می توانید پیامک شخصی سازی شده خودتان را برای مشاغل یا اصناف خاص ارسال کنید . همچنین ارسال مشاغل امکان تفکیک بر اساس استان هارا نیز دارا است .

به عنوان مثال اگر شما یک مجموعه تدریس خصوصی در اصفهان دارید می توانید به کمک پنل پیامک و قابلیت ارسال مشاغل به تمامی یا تعداد مشخصی از معلم هایی که در اصفهان هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید تا آنها را در مجموعه خود جذب کنید.

فرصت ویژه برای معلمین در اصفهان ! با تدریس خصوصی در مجموعه {اسم مجموعه} می تونی در ماه از تدریس خصوصی تا 30 میلیون درآمد داشته باشی!

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید {شماره تماس}

نمونه پیامک برای جذب معلم – ارسال پیامک مشاغل

ارسال براساس موقعیت لحظه ای ( دکل BTS , LBS )

با امکان ارسال پیامک براساس موقعیت لحظه ای می توانید پیامک خود را به افرادی که در یک مکان مشخص حاضر هستند و یا در حال تردد در آن مکان هستند ارسال کنید . در این نوع ارسال سکونت افراد در آن منطقه ملاک نیست و افرادی که در یک منطقه مثلا گردشگری بازدید می کنند ملاک ارسال هستند.

به عنوان مثال اگر شما یک مجموعه تفریحات دریایی در جزیره کیش دارید می توانید از امکان ارسال بر اساس موقعیت لحظه ای در پنل اس ام اس استفاده کنید و به افرادی که به فرودگاه کیش می رسند پیامک ارسال کنید و آنها را به مجموعه خود دعوت کنید.

انواع تفریحات دریایی کیش با بهترین قیمت در {اسم مجموعه }

آدرس : {آدرس مجموعه } شماره تماس { شماره تماس مجموعه }

نمونه پیامک برای جذب مشتری تفریحات دریایی – ارسال پیامک براساس موقعیت لحظه ای

ارسال پیامک براساس سن و جنسیت

یکی دیگر از امکانات بسیار مهم بانک شماره در پنل اس ام اس یکتاپیامک امکان ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت است . ارسال براساس سن و جنسیت به شما این امکان را می دهد تا پیامک خود را برای گروه مشخصی از افراد ارسال کنید .

به عنوان مثال اگر شما یک وب سایت فروش لوازم آرایشی دارید می توانید از ارسال اس ام اس براساس سن و جنسیت استفاده کنید و به افراد با جنسیت زن و سن 18 تا 35 سال پیامک تبلیغاتی ارسال کنید .

انواع برندهای لوازم آرایشی زنانه با کف قیمت ایران در {اسم مجموعه}

{آدرس وب سایت شما}

امکانات نگهداری از مشتریان در پنل پیامکی

پنل اس ام اس یکتاپیامک به شما امکانات مختلفی را در خصوص نگهداری از مشتریان تان و ایجاد یک رابطه پایدار ارائه می کند . مانند دفترچه تلفن و نظرسنجی و …

گروه بندی مشتریان با دفترچه تلفن

با استفاده از قابلیت دفترچه تلفن در پنل اس ام اس می توانید مشتریان فعلی خودتان را بر اساس معیار هایتان گروه بندی کنید و پیامک های شخصی سازی شده برای آنها ارسال کنید تا یک رابطه پایدار با آنها بسازید و همچنین آنها را ترغیب به خرید بیشتر کنید .

احتمال خرید مجدد مشتریان فعلی شما 15 برابر بیشتر از جذب مشتری جدید است.

کاربرد گروه بندی مشتریان و ارسال پیامک های شخصی سازی شده

برگزاری نظرسنجی

به کمک پنل اس ام اس یکتاپیامک به راحتی می توانید نظرسنجی پیامکی ایجاد کنید و نظر مشتریان تان را در خصوص خریدی که انجام داده اند یا محصول جدید شما دریافت کنید . از آن ها بپرسید بیشتر به چه چیزی نیاز دارند؟

یک پنل پیامکی خوب به شما این امکان را می دهد تا برای مشتریان تان نظرسنجی برگزار کنید و نظر آنها را جمع آوری کنید.

منشی عضویت و عضویت در باشگاه مشتریان

به کمک پنل پیامکی می توانید یک منشی عضویت ایجاد کنید تا مشتریان جدید شما به راحتی بتوانند عضو مخاطبین و دفترچه تلفن شما شوند . به عنوان مثال در منشی عضویت می توانید مشخص کنید که افراد با ارسال عدد 1 به شماره اختصاصی شما عضو باشگاه مشتریان شما شوند و از مزایای ویژه عضویت در باشگاه مشتریان شما بهره مند شوند .

ارسال پیامک های تبریک , یادآوری اقساط و اخطاریه

به کمک پنل پیامکی یکتاپیامک می توانید پیامک های تبریک را به کاربران خود ارسال کنید . مثلا می توانید برای تولد مخاطبین تان به آنها پیامک بفرستید و در متن پیامک یک کدتخفیف خرید محصول در نظر بگیرید .

همچنین می توانید اقساط مشتریان تان را به آنها یادآوری کنید و در صورت دیرکرد به آنها اخطاریه ارسال کنید .

نوبت دهی

یکی از قابلیت های پنل اس ام اس یکتاپیامک امکان نوبت دهی به صورت پیامکی است . با کمک این قابلیت می توانید امکان نوبت دهی را برای خود در نظر بگیرید و به صورت هوشمند رزرواسیون این نوبت هارا به پنل پیامکی خود بسپارید.

پاسخگوی خودکار

با قابلیت پاسخگوی خودکار در پنل پیامکی یکتاپیامک می توانید یک پاسخگوی خودکار برای مجموعه خود در نظر بگیرید . به عنوان مثال می توانید مشخص کنید که در صورتی که کاربر شما عدد 1 را ارسال کرد یک پیامک شخصی سازی شده دریافت کند یا در صورتی که عدد 2 را ارسال کرد یک پیامک متفاوت دریافت کند .

صندوق انتقادات و پیشنهادات

پیشنهادات مشتریان خودتان را به کمک پنل پیامک دریافت کنید و در رشد کسب و کار خودتان از این پیشنهادات استفاده کنید .

امکانات پنل پیامک در اتصال به سایت

یکی از واجبات هر پنل پیامک امکان اتصال به وب سایت شما است . یعنی بتوانید پیامک هایی مانند کد ورود یا پیامک تایید سفارش و پیامک کدرهگیری مرسوله پستی و … را برای کاربر تان از طریق وب سایت ارسال کنید . یکتاپیامک در زمینه اتصال به وب سایت امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

افزونه های آماده اتصال پنل اس ام اس

با استفاده از افزونه های آماده یکتاپیامک می توانید پنل اس ام اس خود را بدون نیاز به کدنویسی به وب سایت خود متصل کنید . یکتاپیامک افزونه های آماده متعددی را در خصوص اتصال به وب سایت ارائه می کند که برخی از آنها عبارتند از دیجیتس ( ارسال کد ورود یکبارمصرف ) , پیامک ووکامرس ( ارسال پیامک تایید سفارش ) , افزونه پیامک گراویتی فرم و افزونه های مربوط به اوپن کارت , پرستاشاپ , جوملا و دروپال و …

وب سرویس و کدهای آماده اتصال پنل اس ام اس

یکتاپیامک برای وب سایت هایی که به صورت اختصاصی کدنویسی شده اند وب سرویس پیامکی را ارائه می دهد . همچنین برای سهولت در اتصال پنل پیامکی به وب سایت کدهای آماده به زبان های برنامه نویسی مختلف مانند PHP , C# , Python , Java , C++ و … را در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال سریع پیامک با پترن ( الگو )

یکی از امکانات یکتاپیامک در ارسال پیامک امکان ارسال با پترن است . در این امکان شما می توانید الگو های ارسال پیامک خود را یکبار مشخص کنید و در ارسال هایی که انجام می دهید پیامک ها را در کمتر از 5 ثانیه به مخاطب تان برسانید .

چرا پنل اس ام اس یکتاپیامک را انتخاب کنیم ؟

یکتاپیامک امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید پنل پیامکی یکتاپیامک را به عنوان بهترین پنل پیامکی انتخاب کنید . در زیر برخی دلایل برتری یکتاپیامک نسبت به سایر ارائه دهنده های پنل پیامکی می توانید ببینید.

  • پشتیبانی دائمی و پاسخگو
  • پنل پیامکی بدون نیاز به تمدید
  • ارسال سریع پیامک
  • کمترین تعرفه ارسال پیامک در میان رقبا
  • کاملترین پنل پیامکی و با تمام امکانات
  • بانک شماره کامل و بروزشده
  • ارائه خطوط رایگان اختصاصی
  • امکان ارسال به بلک لیست
  • ارائه گزارشات ارسال پیامک

اگر قصد رشد کسب و کارتان با استفاده از پنل اس ام اس پیشرفته را دارید می توانید تعرفه های پنل پیامکی را ببینید .

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ارسال پیامک به ساکنین منطقه

با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به ساکنین منطقه می توانید از روی نقشه یا با استفاده از کدپستی ساکنین منطقه مورد نظر خود را در هر شهر و استانی شناسایی کنید و برای آنها پیامک ارسال کنید . 

با استفاده از این قابلیت بدون نیاز به این که از خود شماره ای داشته باشید می توانید از بانک شماره یکتاپیامک استفاده کنید و به ساکنین مناطق مختلف به راحتی پیامک ارسال کنید . 

مثال : یک فروشگاه برای افتتاحیه خود می تواند به ساکنین منطقه خود پیامک تبلیغاتی ارسال کند تا آنها را از وجود این فروشگاه با خبر کند و مشتریان خود را جذب کند.

مثال : فروشگاه ها می توانند قیمت ها و تخفیف های خود را به ساکنین منطقه خود ارسال کنند و افراد را از تخفیفات خود با خبر کنند.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

در صورتی که کسب و کار شما برای مشاغل یا اصناف خاصی از جامعه است می توانید با استفاده از قابلیت ارسال مشاغل ارسال پیامک و تبلیغات خود را به مشاغل مورد نظر خود انجام دهید . 

یکتاپیامک جامع ترین بانک شماره مشاغل و اصناف کشور با پوشش تمامی مشاغل را در اختیار کاربران خود قرار داده است و به راحتی می توانید به کل این مشاغل دسترسی داشته باشید .

همچنین بانک شماره مشاغل و اصناف به تفکیک استان نیز در پنل پیامکی موجود است.

مثال : شما یک کسب و کار دارید که مشتریان شما را پزشکان و دندان پزشکان تشکیل می دهند . جهت جذب مشتریان جدید می توانید تبلیغات پیامکی خود را فقط به پزشکان ارسال کنید . 

ارسال پیامک به شهر و استان

یکی از امکانات مهم و پرکاربرد بانک شماره یکتاپیامک امکان ارسال پیامک به شهر و استان است . با استفاده از این قابلیت شما می توانید به راحتی به افراد ساکن در شهر و استان مورد نظر خود پیامک ارسال کنید . بانک شماره شهر و استان یکتاپیامک با پوشش کل ایران است و مرتبا بروزرسانی می شود . 

شما امکان ارسال پیامک به هر شهر و روستایی در کل کشور را دارید و بدون محدودیت می توانید ارسال های خود را انجام دهید . 

ارسال پیامک به بلک لیست تبلیغاتی

یکی از مهم ترین نیاز های هر شخص برای تبلیغات یا ارسال پیامک امکان ارسال پیامک به بلک لیست یا همان لیست سیاه است .

اما منظور از بلک لیست چیست ؟ بلک لیست به افرادی گفته می شود که پیامک های تبلیغاتی شماره خود را مسدود کرده اند . بدین صورت در حالت عادی تبلیغات پیامکی به این شماره ها ارسال نمی شود . اما یکتاپیامک امکانی را فراهم کرده  است تا با خطوط ویژه پیامکی شما پیامک تبلیغاتی خود را حتی به افراد بلک لیست نیز ارسال نمایید.

یکتاپیامک امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست و خط ویژه را به صورت رایگان در اختیار کاربران پنل حرفه ای خود قرار داده است .

ارسال خودکار پیامک اقساط و تبریکات

یکی از امکانات پیشرفته یکتاپیامک امکان تنظیم یادآور های اقساط و تبریکات است .

بدین صورت شما می توانید تنظیم نمایید تا پنل پیامکی به صورت خودکار در تاریخ مشخص شده توسط شما یا چند روز قبل از آن پیامک یادآور اقساط را برای شماره های شما ارسال نماید.

مثال : ممکن است شما یک فروشنده باشید که به صورت اقساطی با مشتریان خود کار می کند . بدین صورت جهت خودکار سازی فرایند ارسال یادآور ها می توانید موعد های اقساط مشتریان تان را در پنل ثبت نمایید تا پنل پیامکی یکتاپیامک به صورت خودکار در زمان مشخص شده یادآوری را انجام دهد.

یا این که می توانید تبریکات تولد را در پنل پیامکی خود ثبت نمایید تا پنل به صورت خودکار در روز تولد پیامک تنظیم شده شما را به مخاطب ارسال نماید.

مثال : شما یک وب سایت یا مجموعه دارید که قصد دارید تولد مشتریان تان را به صورت اتوماتیک تبریک بگویید و در متن پیامک یک کدتخفیف نیز برای آنها قرار دهید . این کار را به راحتی می توانید با یکتاپیامک انجام دهید . فقط کافی است شماره های مشتریان تان همراه با تاریخ تولد را در پنل وارد کنید تا متن دلخواه شما به صورت خودکار در تاریخ تولد آنها ارسال شود . 

 

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

یکی از مهم ترین اصول داشتن کسب و کار ایجاد تعامل با مخاطب ها است . در این راستا یکتاپیامک امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

با استفاده از قابلیت نظرسنجی شما می توانید یک نظرسنجی پیامکی پیاده سازی کنید و از کاربران خود نظر آنها را دریافت کنید و در نهایت آمار این نظرسنجی را در پنل پیامکی خود مشاهده نمایید.

با استفاده از قابلیت انتقادات و پیشنهادات میتوانید یک گوش شنوا برای نظرات مخاطبین خود باشید ! با این قابلیت افراد می توانند انتقادات و یا پیشنهادات خود را به شماره اختصاصی شما ارسال کنند . 

با استفاده از قابلیت مسابقه شما می توانید به راحتی یک مسابقه پیامکی بسازید و برای آن سوال طراحی کنید و برای سوالات پاسخ های درست و غلط در نظر بگیرید !

ارسال پیام صوتی

ارسال پیام صوتی بازدهی بسیار بالایی برای شما و کسب و کارتان دارد . 

شما می توانید انواع پیام های صوتی را با استفاده از یکتاپیامک ارسال کنید . همچنین امکان استفاده از بانک شماره منطقه ای و شهر و استان و … برای ارسال پیام صوتی فراهم است . 

بدین صورت شما امکان ارسال تبلیغات به صورت پیام صوتی را برای کاربران خود دارید . در این نوع ارسال , گوشی مخاطب شما زنگ میخورد و بعد متصل شدن تماس , صوت بارگزاری شده توسط شما برای مخاطب پخش می شود .

به همین دلیل این نوع از تبلیغات اثرگذاری بسیار بالایی را برای کسب و کار شما دارد . 

وب سرویس برنامه نویسان

اگر برنامه نویس هستید یا وب سایت دارید به راحتی می توانید وب سایت یا برنامه خود را مجهز به پنل پیامکی کنید . 

یکتاپیامک وب سرویس پیامکی خود را به کاربران ارائه می دهد و شما به راحتی می توانید از این وب سرویس استفاده نمایید و ارسال پیامک های خود را خودکار کنید.

همچنین یکتاپیامک برای وب سایت های مختلف افزونه های آماده ای نظیر دیجیتس و پیامک ووکامرس و … را به صورت رایگان همراه با پنل پیامکی ارائه می کند .

یکتاپیامک امکان اتصال به زبان های برنامه نویسی مختلف را دارد و برای تمام موارد مربوطه مستندات و نمونه کد قرار گرفته است . 

ارسال پیامک به رهگذر ها

امکان ارسال پیامک به رهگذر ها به شما اجازه می دهد تا به طور مشخص به تعداد دلخواه خود به افرادی که در یک منطقه خاص تردد میکنند یا به صورت رهگذر در حال رد شدن هستند پیامک تبلیغاتی خود را بدون محدودیت ارسال کنید . 

این نوع از ارسال می تواند بازدهی بسیار بالایی برای کسب و کار های مختلفی داشته باشد . 

مثال : یک کافه برای جذب مشتری به رهگذر های منطقه خود پیامک تبلیغاتی ارسال می کند و مشتریان جدیدی را جذب می کند.

با استفاده از پنل پیامکی می توانید به تمام شماره هایی که در حال عبور از منطقه مورد نظر شما هستند به تعداد دلخواه پیامک ارسال کنید .